יום שלישי, 29 באפריל 2014

ככה תשיגו בטן שטוחה

אחת הסיבות שגם נשים וגם גברים מתאמנים בחדר כושר או עושים אימון כושר אישי היא כדי לעצב ולחטב את הגוף ולהגיע לתוצאה של בטן שטוחה או קוביות בבטן. מאמן כושר אישי מוסמך מסביר באילו צעדים יש לנקוט כדי להשיג את התוצאה החלומית.

-          אימון שרירי הבטן – בבטן קיימים מגוון שרירים הפרוסים בכל רחבי הבטן, לכן חשוב לבצע תרגילים שונים המתמקדים בעבודה על שרירים שונים. בזמן ביצוע התרגילים יש לשמור על קצב איטי יחסית ונשימה נכונה. זכרו שאיכות ביצוע התרגילים תביא תוצאות ולאו דווקא הכמות ולכן אל תפריזו באימונים ארוכים וקשים כדי לא לגרום לנזק בחוליות הגב והצוואר. מומלץ להיעזר במדריך כושר אישי אשר יבנה לכם תוכנית אימונים מסודרת עם התרגילים המומלצים וינחה אתכם כיצד יש לבצע אותם.

-          פעילות אירובית -   הפעילות האירובית עוזרת לנו לשרוף שומן ע"י פעילות מלאה אנרגיה אשר שורפת קלוריות. דוגמאות לפעילות אירוביות שניתן לעשות: ריצה, שחייה, רכיבה, ריקוד ושאר פעילויות המעלות את הדופק. בנוסף לשריפת קלוריות פעילות אירובית משפרת את הסיבולת לב-ריאה, ממריצה את מחזור הדם וכמובן מסייעת לנו לרדת במשקל. מומלץ לבצע אימוני אירובי כארבע פעמים בשבוע, כאשר משך כל אימון הוא לפחות 45 דקות.

-          שמירה על תזונה – בנוסף לפעילות הגופנית, תזונה נכונה ומאוזנת הכוללת מרכיבים מכל אבות המזון, דלה במלח ושומן ומלאה בוויטמינים וסיבים תזונתיים חשובה בתהליך של עיצוב הגוף. מומלץ להכין תפריט שבועי בעזרתו של דיאטן או מאמן כושר אישי אשר מוסמך לכך בכדי להתאים את התפריט באופן אישי.


זכרו כי בכדי להגיע לתוצאות הרצויות יש להתמיד בתהליך ולבצע אותו באופן נכון ומבוקר ע"י גורם חיצוני מוסמך. השילוב של שלושת הצעדים הנ"ל יכולים לעזור לכם להגיע לבטן המושלמת שחלמתם עליה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה