יום ראשון, 27 באפריל 2014

פעילות גופנית בהיריון ולאחר הלידה

יש חשיבות גדולה לנשים בהיריון ולנשים לאחר לידה לעשות ספורט, גם בכדי להכין את עצמן ללידה וגם בכדי לחזור לגזרה לאחריה. בנוסף מחקרים מראים כי פעילות גופנית בזמן היריון תורמת לעובר ולבריאותו. בעזרת אייל פז מאמן כושר אישי אתן יכולות לעשות זאת.

ספורט לנשים בהיריון
במהלך ההיריון מתקיימים שינויים שונים במערכות הגוף, מערכת הדם, השלד והשרירים. לכן מומלץ לנשים המתכננות היריון ולנשים במהלך היריון לעזור לגופן להכין את עצמו לקראת הלידה. אימון כושר אישי לנשים בהיריון מתמקד בעיקר במתיחת השירים, בחיזוקם ובהגמשתם. בנוסף לכך הנשים עושות תרגילים לשיפור היציבה בכדי שהגוף יוכל להתמודד עם העומס שירגיש.
האימונים מתקיימים בליווי צמוד של מאמן או מאמנת כושר אישית בעלי ניסיון בעבודה עם נשים בהיריון, אשר במהלך האימון מבוצעים תרגילים שונים מעולם היוגה והפילאטיס אשר משפרים את היציבה, מחזקים את שרירי החזה והגב, מחזקים את שרירי הבטן מה שמאפשר תמיכה טובה יותר לגב התחתון והקלה בעומס, מחזקים את שרירי האגן והרגליים ומגבירים את זרימת הדם לכל מערכות הגוף. הפעילות מותאמת באופן אישי ליכולת הגופנית של המתאמנת.

ספורט לנשים לאחר לידה
אימון כושר אישי לנשים לאחר לידה מתמקד בעיקר בעיצוב וחיטוב הגוף, במטרה שתחזרי לגזרה הקודמת שלך כמה שיותר מהר. במהלך האימון תבצעי תרגילים אירוביים העובדים על חיזוק שרירי הבטן, הישבן והירכיים ובכך עוזרים להצרת היקפים ולירידה במשקל, תרגילי יציבה ושיווי משקל וגמישות השרירים. כמובן שכל האימון נעשה ביחד עם מאמן או מאמנת כושר אישית ומותאם ליכולות האישיות שלך.


בנוסף לפעילות הגופנית חשוב לשמור גם על תזונה נכונה ומאוזנת ואורח חיים בריא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה